18 березня в Unit city втретє була проведена масштабна українська конференція, присвячена розвитку в соціальній мережі Instagram та глобальній тенденції до діджиталізації. Організаторами Insta Talks 3.0 стали Крістіна Головінова та Карина Циганок.
Проведення заходу забезпечувалась багатьма партнерами. Одним з партнерів був «Фонд реконструкції та розвитку України» і на конференції був представлений проект «Мобільні госпіталі для перемоги», що є дуже важливою акцією адже мобільний госпіталь рятує 100 життів кожного дня. (більше про мобільні госпіталі тут) Також партнером було ФСТ Динамо. Організація активно впроваджує нові технології в сфері спорту, постійно розвивається, а також підтримує впровадження діджиталізації. Саме тому участь в організації стала для ФСТ Динамо одною з пріоритетних цілей на цьому етапі.
Яка була мета Insta Talks 3.0?
Цілі конференції озвучили організатори. Вони наголосили одразу на декількох важливих аспектах:
- формування міцного ком’юніті спеціалістів в Україні;
- привернення уваги до професіоналів та яскравих особистостей, які досягли успіхів в сфері Instagram та digital;
- популяризація українського ринку якісних інфопродуктів, який наразі вже розвинути до достатньо високого рівня, проте знаходиться в тіні;
- загальний розвиток українського digital та підтримка спеціалістів, які працюють в цій сфері.
Оскільки подія проводиться вже не вперше, то її рівень став значно вищим та досконалішим. Учасники та організатори змогли отримати безцінний досвід та надзвичайно цінну інформацію. Крім цього, на заході панувала доброзичлива атмосфера, яка сприяла активним обговоренням та обміном досвіду.
Зважаючи на успіх події, організатори вирішили не зупинятись. Саме тому вони вирішили працювати над проведенням нового заходу такого формату. Дату вже анонсували – Digital Talks відбудеться 28 квітня. Подія спрямована в цілому на український digital.
Учасникам обіцяють актуальну корисну інформацію не тільки про Instagram, а в загальному про розвиток цифрових технологій та використання їх на практиці. В тому числі про тенденції та український контент в Телеграм каналах, TikTok та YouTube. Організатори також вказують, що подія проводиться для посилення розвитку digital ринку в Україні, формування системи з якісними послугами та продуктами, а також для популяризації власних професіоналів.
Хто був спікерами на Insta Talks 3.0?
На масштабну подію були запрошені відомі експерти в digital та Instagram. Серед них:
- Ірина Іванова. Тема виступу: «Твій час настав». Розкривала тему збільшення продажів в різних галузях.
- Влад Луцак. Розповідав про створення відеоконтенту. Тема виступу: «Роль світла у відеоконтенті: Практичні навички».
- Олексій Бессараб. Розповідав за ціноутворення в SMM. Тема виступу: «SMM за 600$ не виключення, а вимога ринку»;
- Анна Бабіч. Тема виступу: «LEVEL UP: проявись нарешті в офлайн-світі та зароби свій перший мільйон. Скіки можна?».
- Вікторія Романюк. Розповідала про фішки, які використовуються в продаж для масштабування бізнесу. Пояснювала, чому в одних підприємців роками не збільшуються продажі, а в інших – стрімкий ріст.
- Таня Стороженко. Тема виступу: «Особистий бренд- Як створити блог, який будуть обожнювати».
- Єгор Кольнобрицький. Тема виступу: «Шо ти несеш? Розкрий свою експертність чере відеоконтент».
Крім цього, в рамках була проведена Панельна дискусія на тему: «Монетизація блогу. Чи існує універсальна формула». В ній брали участь запрошені спікери та Андрій Шевчук, який є засновником SHEVCHUK BÜRO. В жвавому обговоренні брали участь також гості, які ставили багато цікавих питань.